Garancia
Mi történik akkor ha nem csíráznak ki a magok a viráglabdából?
Számos oka lehet annak, ha a magok nem csíráznak ki. Igyekszünk a legjobb tanácsokat adni a magterméshez, és úgy készítjük a magvakat, hogy a magoknak a legnagyobb esélye legyen a növekedésre.
A természet a saját szabályai szerint játszik, és néha a dolgok egyszerűen nem nőnek, amikor kellene. Azonban ha megfelelő körülmények között csíráztatunk, a siker nem marad el. A magvaknak három alapvető dologra van szükségük a növekedéshez és a túléléshez, vízre, megfelelő hőmérsékletre, és fényre. Ha hiányzik a három dolog közül bármelyik, a magok nem fognak növekedni. Ha ismétlődő problémáid vannak a növekedés hiánya vagy a pusztuló palánták miatt, kérjük, vedd fel a kapcsolatot és mond el nekünk, a legtöbb esetben arra törekszünk, hogy a viráglabdákat lehetőség szerint kicseréljük.
Bármilyen problémád van a küldött termékkel, azt írásban vagy szóban jelezd felénk. A reklamációs levélhez kérjük mellékeld a számla másolatát, és egy
fényképet a termékről, amely mellé adunk neked egy számjegyekből álló kódot.
A telefonon érkező panaszokra azonnal válaszolunk, az írásban beérkező reklamációkra a lehető legrövidebb időn belül, de legfeljebb 8 munkanap múlva
elküldjük a reklamáció rendezésének lehetőségeit. A kifogásolt viráglabdákat pótoljuk. Ha ez nem áll módunkban, akkor az értéknek megfelelő jóváírást állítunk
ki, amit a webáruházunkban levásárolhatsz. A jóváírások kiállítása és a pénzes visszafizetések is tartalmazzák a szállítási- és csomagolási költséget.
Minden típusú viráglabda, minden magkeverék tesztelésre kerül, mielőtt forgalomba hoznánk. Éppen ezért, ha nem sikerül a csíráztatás, keress minket!